Eerste werkdag

2 oktober 2017 - Athene, Griekenland

Maandag 2 oktober 2017

Vandaag is een zeer vermoeiende en intense dag geweest. Aan het begin van de training hebben we het over Teleperformence gehad. Wat verwacht het bedrijf van jou en wat kan jij van het bedrijf verwachten. Er kwam iemand van HR langs met formulieren die we moesten invullen zodat we een sofinummer en een taxnummer kunnen krijgen. Ook moesten we een formulier invullen zodat de makelaar voor ons aan de slag kan. Natuurlijk hebben we het ook over het project Canon gehad, ik zit op de B2B klantenservice voor de printers. Ik zal in het Nederlands de klanten te woord gaan staan maar de training krijgen we in het Engels. We hebben een internationale groep, een aantal Denen, een fin, een noor, een aantal duitsers, een aantal zweden en natuurlijk nederlanders. De komende 3 weken zitten we met zijn allen in training.

Na de training ben ik gelijk naar het hotel gegaan, ik heb veel informatie gekregen en daar kan je best moe van raken. Even mezelf opgefrist en toen ben ik met Nicolette een hapje gaan eten. We hebben het ook over huisvesting gehad en de mogelijkheid om samen een appartement te gaan huren niet alleen om de kosten tedrukken maar ook omdat we hoorden dat de 1 persoons appartementen en studios zeer gewild zijn. In welke wijk maakt dan nog niet zo veel uit als het maar niet meer dan een uur reizen naar het werk is. We hopen dat de makelaar snel iets kan vinden voor ons,want zonder adresgegevens kan het contract niet in orde gemaakt worden en kan je ook geen bankrekening openen. Alles hangt met elkaar samen.